Ciri-Ciri Wanita Yang Sedang Terangsang..Lelaki WAJIB BACA NI!!

loading...
Image result for PEREMPUAN GHAIRAH

Wanita kadang merasa malu untuk mengungkapkan kepada pasangan jika dirinya sedang terangsang dan ingin melakukan hubungan seks. Jadi, lelaki dituntut lebih peka terhadap bahasa tubuh wanita. Tidak hanya itu, lelaki juga perlu mengetahui cara membangkitkan gairah dan merangsang nafsu wanita karana kadang-kadang ada masalah tertentu yang membuat wanita tidak mahu melakukan hubungan seks.

Berikut ini adalah ciri-ciri wanita yang sedang terangsang yang lelaki perlu ketahui :

Tatapan Mata

Apabila isteri menatap anda seperti tatapan yang diberikan saat berhubungan seks itu pertanda dia menginginkan anda. Dia sedang terangsang dan mengajak ingin bercinta melalui tatapan matanya.

Tanda Fizikal

Ada dua petanda utama jika seorang wanita sedang terangsang, iaitu organ intimnya di celah kankang akan terasa basah dan puting payudara mengalami ketegangan. Namun anda tidak mungkin mengatahuinya jika tidak melihatnya secara langsung. Seorang yang sedang terangsang akan mengalami denyut jantung yang meningkat dan darah mengalir cepat ke organ seksual.

Sentuhan

Jika tiba-tiba dia sering menyentuh anda, itu merupakan tanda bahwa dia sedang terangsang. Kemungkinan dia akan menyentuh bahagian dada atau lengan anda, dan jangan terkejut jika tiba-tiba menyentuh bagian celah kankang anda.

Memuji Fizikal Anda

Apabila dia sedang terangsang maka terkadang akan memuji fizikal anda. Mungkin akan memuji betapa besar tangan anda, atau betapa sasa tubuh anda. Namun anda juga harus bisa membezakan mana pujian karana teransang dan pujian sopan.

Ciri-Ciri Wanita Terangsang

Apabila seorang lelaki sudah banyak pengalaman dengan wanita umumnya mengetahui apakah dia sedang terangsang atau tidak. Tanda-tanda dan ciri wanita yang sedang terangsang dapat dilihat secara fiizikal. Menurut para ahli seksologi, perubahan fizikal tersebut dapat diketahui secara langsung pada bahagian tubuh wanita iaitu pada bagian seksualnya, berikut ciri-cirinya :
  • Vagina akan membesar
  • Terjadi lubrikasi pada area kewanitaan (basah)
  • Klitoris wanita akan kembang dan membesar
  • Vagina luar dan dalam akan terbuka
Ciri-ciri lain yang terlihat dari perubahan fizikalnya iaitu :
  • Payudara akan mengencang dan puting mengalami ketegangan
  • Nafas menjadi berat
  • Jantung berdegup kencang
  • Keluar peluh walau udara sejuk
Setelah mengetahui ciri wanita yang sedang terangsang diatas, yang selanjutnya harus dilakukan lelaki adalah mengetahui bagaimana cara memuaskan isteri ketika berhubungan intim. Rangsangan yang dilakukan terus-menerus akan membuat wanita orgasme. Demikian yang boleh kami sampaikan kepada anda khususnya para lelaki, semoga dapat menambah keharmonian hubungan anda dengan pasangan tercinta.
loading...

0 Response to "Ciri-Ciri Wanita Yang Sedang Terangsang..Lelaki WAJIB BACA NI!!"

Post a Comment

bukan setakat iklan, tapi TERBUKTI !!

facebook KLIK LIKE UNTUK TUTUP Button Close
#headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK LIKE UNTUK TUTUP Button Close